Alla inlägg under oktober 2015

Av amanda rundqvist - 30 oktober 2015 22:39

hejsan alla tillsammans idag tänkte jag så här kommer min höst-sminken jag började med higlingter så att jag kommer lysa upp med glassigt sen på ögonskugga blev guld med lite brun varma vid glodbyggen gjorde jag då men jag kommer att säga till er att jag bloggar i helgen i stället för vardags innan jobbet så jag trött efter och före
så det blev inte så I'm sorry and to My stent

Av amanda rundqvist - 27 oktober 2015 15:14

jaha idag gjorde jag Hollywood smink och mörkade ögonskuggor grå och guld med svart eyeliner vinga super nöjd av det

Av amanda rundqvist - 25 oktober 2015 13:36

hejsan idag ommer jag med 

typ av smink och jag kommer att blogga nästan varje dag 

för att jag har mkt upptagen på vradagar efter mitt jobbet så får se 

foto när jag har mer tid och när jag känner mig fört o  det oki för er men jag 

lovar att det kommer nog lite senare i vekan ej vet om vilken dag kommer blir 

Av amanda rundqvist - 21 oktober 2015 14:29

förlåt att jag har inte hunnit att lägga upp mer smink tips i veckan och jag hade så mkt fullt upp men i dag hade jag Skansen att lägga upp vardags smink brun glitter ögon skugga och eye-Lintner higlingter är super snyggt så här kommer bilder

Av amanda rundqvist - 18 oktober 2015 12:06

hejsan idag hade jag tråkiga färgen typ av ögonskugga jag hade fått tips av h&m i går på staden att fick ta reda på det varför mitt öga gör så här varje gång när man använder ögonskugga hon sa till mig att det kan vara åxå allergi av smink än så länge provande jag detta i dag innan när
jag lägger färgen och jag hoppades att lyckades med det nu

Av amanda rundqvist - 17 oktober 2015 13:46

jaha blev lite sur på min ögonskugga att det kom mkt vätska på ögonlocket
Och så för svinner igen då kom jag på att jag är allergi mot ögonskugga
men andra smink går det bra för mig som tur var

Av amanda rundqvist - 16 oktober 2015 16:18

fredags smink jätte ljus rosa och blå ögon skugga huden gjorde higlingter
Solpuder maskara typer olika krämer
och känner mig nöjd av detta

Av amanda rundqvist - 15 oktober 2015 12:19

Här igen då och igår var jag nöjd av ögonskugga men jag har lite problemet att vid ögon locket kom lite vätska så det för svann lite av min ögonskugga och min näsan håller på att rinner hela tiden men jag kom på att jag kan vara allergi av smink vet ej men jag hoppas på att jag kommer att klara mig

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards