Direktlänk till inlägg 27 november 2015

hello hollywood

Av amanda rundqvist - 27 november 2015 14:07

  hejsan alla tillsammans idag så har jag ännu mer jul smink 

guld och brons ögonskugga och jag känner mig nöjd av detta så nu kör jag min nya cameran och 

den är super bra så nu kör vi en ny helg igen men snart kommer jag kör varje dag 

om 3 veckor så kommer jag köra varje dag med studio och smink det kommer blir as kul 

tror jag lr vad tkr ni om det att jag en dag blir en sudio och dagen efter blir en för står ni 

vad jag menarde jag tror att ni tkr går bra och ge så mkt tips on olika smink och makeup men 

så hörsvi i morg igen då 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda rundqvist - 26 mars 2016 15:29


Hejsan alla tillsammans Idag så gjorde jag makeup smink Lilla ögonskugga men jag blir miss nöjd för att Jag fick vätska på ögonlocket men Jo vi ses på nästa lördag och söndag nästa helg Så hörs vi ...

Av amanda rundqvist - 4 februari 2016 15:00


  hejsan alla tillsammans  i dag så startar jag med nya året med makeup igen det var ju länge sen nu  och vi är inne redan februari månad gud vad tiden går så fort  tkr jag lr vad tkr ni men jag kömmer att göra makeup  varje lördagar och sön...

Av amanda rundqvist - 31 december 2015 16:07


  hejsan alla tillsammans  idag är det nyårafton och jsg är hemskt ledsen att på  julafton blev inga studio jag vet var så miss  nöjd och var inte oroliga för mig men det kommer att ordna  sig men i dag blev jag nöjd så ni behöver jag önskar...

Av amanda rundqvist - 22 december 2015 15:39


  hejsan alla tillsammans  idag så hade jag gjort guld ögonskugga ocg makeup men  jag hade varit sjuk och nu är jag morg trött varje gång för att min sömnen hade  för stör mig mkt så kunde inte jag sova men jaha dt är intr lätt att  blir av ...

Av amanda rundqvist - 12 december 2015 15:56


  hejsan alla tillsammans <3 idag blev jag lite bättre med förkyldningen men i dag hade gjort  turkosblå och lite mörkare blår ögonskugga och vanliga makeup lilla läppstift  och bättre kan inte blir och super nöjd av detta men imorg få se v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards