Alla inlägg under november 2015

Av amanda rundqvist - 28 november 2015 18:08

  hejsan alla tillsammans idag gjorde jag rosa och 

lite mörkare lilla och sen hade varit på kicks en sväng där efter så hamn jag med att små 

städa lite vid min smink hörna och ränsa lite med så började jag blir nöjd av detta 

men jag hittade på kicks det är läpp penna cirece färg läppstift så det var det 

tkr jag men så hörs vi imorg igen ha en bra kväll 

Av amanda rundqvist - 27 november 2015 14:07

  hejsan alla tillsammans idag så har jag ännu mer jul smink 

guld och brons ögonskugga och jag känner mig nöjd av detta så nu kör jag min nya cameran och 

den är super bra så nu kör vi en ny helg igen men snart kommer jag kör varje dag 

om 3 veckor så kommer jag köra varje dag med studio och smink det kommer blir as kul 

tror jag lr vad tkr ni om det att jag en dag blir en sudio och dagen efter blir en för står ni 

vad jag menarde jag tror att ni tkr går bra och ge så mkt tips on olika smink och makeup men 

så hörsvi i morg igen då 

Av amanda rundqvist - 22 november 2015 11:48

hejsan alla tillsammans i dag hade jag gjort blå vita ögonskugga och makeup börjar blir nöjd av detta helgen så ses vi nästa helg på fredag kör vi igen ha en bra dag och veckan så ses vi hhheeejjjdddååå

Av amanda rundqvist - 21 november 2015 12:12

hejsan alla tillsammans
i dag har jag tips om makeup och ögonskugga nyår och jul smink silver Mörk rosa läppstift super nöjd och bättre kan inte blir

Av amanda rundqvist - 20 november 2015 13:26

hejsan alla tillsammans idag kommer jag med vinter smink blå vatten linje
och lilla ögonskugga lilla läppstift jaha jag får köra med iPhone med appar som hjälper mig så länge att som förra helgen det jag berätta för er att min "film Cameran" och det som hände att inte bara batteriet är kass men det han vill inte ladda tills fult det som är felen är laddaren som sitter på Cameran ? men jag kommer få ny snart som möjligt och den nya Cameran är på väg till mig nu jippi

Av amanda rundqvist - 15 november 2015 12:59

hejsan alla tillsammans idag blev ingen sminkning för att min film Cameran och batteriet är kass men jag ska försöka lite senare lr på fredag igen vi får se men ha en bra dag

Av amanda rundqvist - 13 november 2015 13:16

hejsan alla tillsammans idag kommer både video och bilder av sminkning 

typer av olika så häng med mig så se hur jag gör   

Av amanda rundqvist - 8 november 2015 15:57

Hejsan alla tillsammans idag är jag mkt miss nöjd av ögonskuggan men jag hoppas att det blir bättre på fredag idag gjorde jag makeup men ni får har det bra veckan och ses på fredag igen ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards